עדכון ועד. 10.8.2023

חדרי סטודיו חדשים במרכז האמנים:

אם הגעתם לרחוב האמנים לאחרונה, בטח לא פספסתם את ציורי הקיר על דלתות התאים, שמוסיפים כל כך הרבה צבעוניות, ייחודיות ועניין לרחוב. תודה למועצה על זכייה ב'קול קורא' שאפשרה פרויקט מופלא שכזה, לתחיה גודינגר על ההגשה וההובלה, לאמנים על הציורים ולמתנדבים על צביעה חווייתית.
בנוסף הוצבו מבנים לסטודיואים חדשים בסיוע היישוב, במטרה לאפשר לאמנים נוספים לשכור מקום ליצור בו
ולאפשר למרכז האמנים לגדול, לבסס יכולת כלכלית ולהמשיך את המפעל המופלא הזה של 'מרכז האומנים בתקוע', שהוא מרכז לתרבות, תיירות, אמנות ומפגש קהילתי.
בהזדמנות זו אנו מזמינים אתכם להגיע לאירועים השונים שמתקיימים בו בימי הקיץ ובכלל:).

גנים

בחודשיים האחרונים, לאחר סגירת הרישום לגנים, הבנו שחסרים ילדים ושכנראה המועצה תאלץ לסגור את אחד הגנים. לאחר ניסיונות רבים ומאומצים התבשרנו מהמועצה שאף גן לא ייסגר. אנחנו רוצים להביע את הערכתנו לכל הנוגעים בדבר ולהודות על המאמצים הגדולים.

מבנה מזכירות חדש

בשעה טובה ולאחר המתנה ארוכה, המזכירות עוברת למשכנה החדש בשטח מגרש 1005 (מעל למעונות החדשים). סיפור שהתחיל אי-שם בעבר הרחוק עם הסכמה של המועצה הקודמת-קודמת להקצות ליישוב את גג מבנה המעונות שהיו בתכנון, התבשל סוף סוף למבנה חדש שישמש בית למזכירות בשנים הבאות.
תכנון חלל המשרדים היה מהלך מורכב, שלקח בחשבון את המצב הנוכחי וגם צרכים עתידיים צפויים. מצד אחד היה צורך לייצר חלל עבודה מזמין, יעיל וראוי ליישוב בסדר גודל של תקוע, אבל מצד שני ניסינו לחסוך ולהצטמצם כמה שניתן כדי לא לבזבז כספי ציבור ללא צורך. מקווים שתאהבו את התוצר הסופי!
המזכירות תופסת רק חצי משטח המבנה, והחצי השני מושכר לקופ"ח מאוחדת, שתציע שם מגוון רחב של שירותים לרווחת התושבים.
כבר בשבוע הבא נבצע את מעבר הדירה, אנא התאזרו בסבלנות.
המשרדים שיתפנו יוסבו להשכרה לבעלי עסקים שיוכלו להעשיר את מגוון השירותים הניתנים במרכז היישוב. גם כאן תידרש חשיבה מורכבת וזהירה, שתיקח בחשבון את אופי המקום הקיים, את רווחת התושבים שגרים בסמיכות אליו, את השירותים הנצרכים ביותר כיום לתושבים וכמובן גם את היכולת לממש בצורה חכמה את הנכס הכלכלי הזה.

שיהיה המשך קיץ נעים וטוב.