כפר שיתופי תקוע רואה חשיבות רבה במתן שירות שוויוני לכלל התושבים ובשיפור השירות הניתן לתושבים עם מוגבלות. לשם כך הושקעו משאבים רבים בהנגשת האתר, במטרה להקל על השימוש בו, וכן להפוך את שירותי הישוב לזמינים יותר עבור אנשים עם מוגבלות.
על פי נתוני עמותת "נגישות ישראל", כ-25-20 אחוז מאוכלוסיית ישראל נתקלים בקשיי נגישות לאינטרנט. הנגשת האתר נועדה אפוא לשפרו כך שיהיה זמין, ידידותי ונוח יותר לשימוש עבור אוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים, הנובעים בין היתר ממוגבלויות מוטוריות שונות, לקויות קוגניטיביות, קוצר רואי, עיוורון או עיוורון צבעים, לקויות שמיעה וכן אוכלוסייה הנמנית על גיל הזהב.
אחריות
הדפים באתר עומדים בתקן בדרגה AA. כלומר, עומדים בקריטריונים של נגישות לרמה AA, המפורטים בהנחיות הנגישות לאינטרנט:
באנגלית: Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) 2.0
בעברית: הנחיות לנגישות תכנים באינטרנט WCAG 2.0
חשוב לציין, כי למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר, ייתכן ויתגלו חלקים או יכולות באתר שטרם הונגשו כדוגמת מסמכים בקובץ PDF ותמונות שהועלו לאתר
אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר כחלק ממחויבותנו לאפשר שימוש בו עבור כלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות.
יצירת קשר
בכל שאלה ניתן לפנות בנושאי נגישות לממונה הנגישות בישוב:
אתי מלכא – ממונה הנגישות דוא"ל: pnim@tekoa.co.il ; טלפון: 053-7714909
אנו נעשה את כל הניתן לתת מענה בצורה המיטבית ביותר ולהשתפר במידת הצורך.
כפר שיתופי תקוע יעשה ככל שביכולתו במטרה להנגיש את האתר בצורה המיטבית ולענות לפניות בצורה המקצועית והמהירה ביותר.
הסדרי הנגישות כפר שיתופי תקוע:
כפר שיתופי תקוע פועל ומשקיע משאבים רבים על מנת לספק לכל התושבים והמבקרים שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו לאחריו, אנו משקיעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות. אנו שואפים כי כל אדם עם מגבלה יוכל לקבל את השירותים הניתנים על ידי היישוב באופן עצמאי ושוויוני. ההנגשה מתבצעת בשני רבדים, הנגשת שירותים והנגשה פיזית.
הנגשת השירות:
מוקד הישוב:
לקבלת שירות מהישוב ניתן לפנות למוקד במספר דרכים:
חיוג למספר – 2079* המקוצר או למספר המלא : 02-6269797
פניה דרך אתר האינטרנט של הישוב – אתר האישה החכמה
בהתכתבות דרך יישומון ה"וואטסאפ" במספר 053-7245928. בערוץ תקשורת זה ניתן להעביר תמונות סרטונים וקטעי קול. להתקנת היישום וואטסאפ לחצו כאן
אתר האינטרנט של הישוב:
אתר האינטרנט של הישוב הונגש באופן מקיף. ניתן להתאים את התצוגה באמצעות לחיצה על כפתור הנגישות בצדו השמאלי העליון של הדף.
ניתן לראות את כל התאמות הנגישות אשר בוצעו באתר בעמוד הצהרת הנגישות בסרגל הנגישות.
עדכונים ודיווחים בזמן אמת:
ניתן להתעדכן בדיווחי הישוב בזמן אמת, בשגרה ובחירום, בשתי דרכים מונגשות:
בחירום – באמצעות הרשמה לקבלת הודעות SMS הרשמה לעדכוני SMS מהישוב
בשגרה – באתר האינטרנט של הישוב
ממונים בתחום הנגישות וסיוע לבעלי צרכים מיוחדים בישוב:
הישוב מינה עובדים אשר באחריותם לסייע לתושבים ועובדים עם מוגבלויות וליזום פעילויות מותאמות עבורם. העובדים הם:
יפעה רגב – רכזת קהילה ואחראית על תחום צרכים מיוחדים בישוב
אתי מלכא – רכזת פנים וממונה נגישות השירות בישוב
הנגשת פיזיות: (מתו"ס)
משרדי הישוב
חניות נכים בחזית הבניין
רמפה בכניסה למשרדים
שירותי נכים – נגיש
עמדת קבלת שירות במזכירות הישוב – נגישה
מרכז מסחרי
חנית נכים – נגיש
רמפה
שירותי נכים בתוך סופר "הכל כאן" – נגיש
בריכה
נגישה כולל מעלון להורדת נכים למים
מרכז אומנים
כניסה נגישה
בני עקיבא
כניסה נגישה
מרכז פיס לנוער
נגיש כולל שירותי נכים
מרכז פיס לקשיש
נגיש
חניית נכים
גני שעשועים
גן אורני – נגיש
יש חניה בחזית
גן עלות השחר – נגיש
יש חניה בחזית
בכל שאלה ניתן לפנות בנושאי נגישות לממונה הנגישות בישוב:
אתי מלכא – ממונה הנגישות דוא"ל: pnim@tekoa.co.il ; טלפון: 053-7714909
אנו נעשה את כל הניתן לתת מענה בצורה המיטבית ביותר ולהשתפר במידת הצורך.