חן ישראל בלוך ז"ל

תאריך לידה: 11.9.2006

תאריך פטירה: כ"ט בנובמבר, 2016

מקום לידה: ישראל         

חן היה ילד מלא דמיון ויצירתיות, חבר של כולם ואהוב על כולם בצורה נדירה. גם שנים אחרי פטירתו משפחתו ומכריו עוד זוכרים ועושים לזכרו, וכל שנה יותר ויותר.

בעל נפש של אמן, רוח חופשייה, נקי מסטיגמות ומדעות כמו 'נחשב' 'לא נחשב'. חבר של כולם ללא משוא פנים, הכניס ילדים דחויים לחברה. 

שחקן עם חוש הומור, מבט ערמומי וניצוץ קונדסי. 

ראשון בכל טיול. 

מקדים שלום גם למבוגרים בלי להיות נבוך. 

רגיש, חולמני, אוהב לשחק משחקי דמיון עם חברים. 

 

רגע איתו: כשלמד בביה"ס אח"י, בכיתה ד' בטיול השנתי הוא היה בסוף הטור, הוא התחיל לשיר עם חברים כמה משירי כוורת בעל פה – 'גוליית', ה'מגפיים של ברוך' וכיוצא בזה. כשהוא התחיל הוא היה לבד,  אבל תוך כדי שירה הוא התקדם ושר כשילדים אחרים מצטרפים אליו והולכים אחריו – עד ראש הטור. 

מִזְמוֹר לְדָוִד יְהוָה רֹעִי לֹא אֶחְסָר: בִּנְאוֹת דֶּשֶׁא יַרְבִּיצֵנִי עַל מֵי מְנֻחוֹת יְנַהֲלֵנִי: נַפְשִׁי יְשׁוֹבֵב יַנְחֵנִי בְמַעְגְּלֵי צֶדֶק לְמַעַן שְׁמוֹ: גַּם כִּי אֵלֵךְ בְּגֵיא צַלְמָוֶת לֹא אִירָא רָע כִּי אַתָּה עִמָּדִי שִׁבְטְךָ וּמִשְׁעַנְתֶּךָ הֵמָּה יְנַחֲמֻנִי: תַּעֲרֹךְ לְפָנַי שֻׁלְחָן נֶגֶד צֹרְרָי דִּשַּׁנְתָּ בַשֶּׁמֶן רֹאשִׁי כּוֹסִי רְוָיָה: ו אַךְ טוֹב וָחֶסֶד יִרְדְּפוּנִי כָּל יְמֵי חַיָּי וְשַׁבְתִּי בְּבֵית יְהוָה לְאֹרֶךְ יָמִים:

 

(תהילים, כ"ג)