עדכון וועד 2.9

תושבים יקרים,

אנחנו ממשיכים במנהג החדש-ישן שלנו ומעדכנים אתכם במתרחש בוועד ובמאחורי הקלעים של היישוב בשבועיים החולפים. אלה הנושאים העומדים על הפרק:

בד בבד – השקה חגיגית בקרוב!

איזה כיף זה לראות חלומות מתגשמים. 

יחד עם נציגי הוועד, מזכ"ל היישוב והרב אבי, קבענו מזוזה השבוע במתחם העבודה המשותף החדש של תקוע. המקום יהווה גם מקור הכנסה חשוב עבור היישוב, וגם מקום למפגש, קהילה והשראה. 

פרטים על ההשקה בקרוב, מחכים לראות אתכם שם. 

רוח נכון

לפני כמה שנים שמחנו והתרגשנו להזמין את מדרשת 'רוח נכון' ליישוב. המדרשה, שמיועדת לציבור דתי וחילוני כאחד, התאים מאוד לרוח אמנת 'חיים יחד'. כמובן שההחלטה לא היתה פשוטה, כיוון שהוא הצריך הפניית משאבים של היישוב לטובת המכינה,אבל  ראינו  לנכון להשקיע באפיק זה.

לצערנו, לאחר שנה מוצלחת מאוד של המכינה, בחצי השני של תשפ"ב המכינה לא הצליחה לגייס מספיק תלמידים לטובת פעילות סדירה, כך שהמבנים שהוקצו לטובת הפרויקט לא שימשו את המטרה אליה ייועדו. 

במהלך הקיץ לא היתה וודאות כי שנת הלימודים הקרובה תיפתח עם כמות מספקת של תלמידים ותלמידות, נסינו לחשוב יחד עם נציגי המדרשה על עוד רעיונות לשיתופי פעולה אולם לא מצאנו דרך שנוכל להפעיל את המדרשה. במקביל, בתקופה האחרונה חלה עלייה במספר המשפחות ביישוב עם צורך אקוטי בדיור זמני מיידי ביישוב. על כן הוועד החליט, לאחר התלבטות לא פשוטה, לבקש מהמכינה לפנות את הקרוואנים, אשר יופנו לטובת השכרה למשפחות ביישוב.

אנו נמשיך לחשוב על עוד פעילויות ועשייה בתחום של אמנת "חיים יחד", אנחנו בטוחים שבסופו של תהליך נייצר פעילות ועשייה מדויקת לתקוע. מוזמנים לשתף אותנו בכל מחשבה ורעיון!

בחירות

להזכירכם, בתאריך 15.9 יתקיימו בחירות לוועד מנהל תקוע ולוועדת ביקורת. אנחנו מזמינים אתכם לנצל את זכות ההצבעה שלכם כדי להשפיע. תוכלו למצוא את רשימת המועמדים כאן.

בעדכון הבא נפרט עוד על פרוייקט מבואות ועל הדברים הבאים שיעמדו על הפרק. 

מאחלים לכל ילדי תקוע שנת לימודים מוצלחת ופוריה.

נשמח לשמוע מכם בחזרה הערות, רעיונות ושאלות,

וועד תקוע.