עדכון וועד מנהל – 17.8.2022

תושבים יקרים,

 

אחרי הפוגה ארוכה מידי, אנחנו שמחים לחזור לאחת המסורות החשובות שלנו: עדכוני וועד!

עדכוני הוועד יצאו בכל שבוע שני (כלומר בכל שבוע שאין בו תקועיתון), ונרכז בהם את ההתפתחויות השונות בתחומי האחריות השונים של הוועד. זו ההזדמנות שלנו לשתף אתכם בעשייה שמאחורי הקלעים, וההזדמנות שלכם להתעדכן, לדעת מה עומד על הפרק, ולהעלות שאלות והצעות במייל חוזר.

 

אז אלה הנושאים שאנחנו עוסקים בהם לאחרונה:

 

פארק אתגרי חדש לנוער!

חיכינו חיכינו, ציפינו ציפינו, והנה זה סוף סוף קורה. שמחים לבשר שלטובת הפארק זכינו בקול קורא של 200,000 ₪ (ממועצה אזורית גוש עציון), זאת בנוסף ל כ 600,000 ש"ח שהיישוב משקיע בפרוייקט. 

הפארק יהיה ממוקם בכניסה ליישוב, בסמוך למגרש הטניס ובמקום מתקני הכושר הקיימים.                       הפארק יכלול מתקני כושר חדשים וגם מתחם נינג'ה תקני. 

העבודות על הפארק אמורות להתחיל אחרי החגים והצפי לסיום בתחילת 2023.

הקפאת פרוייקט סוכת דוד

כבר תקופה ארוכה שהיישוב בתהליך ארוך של תכנון מחדש של ציר סוכת דוד-עוזיה בשכונה הוותיקה. הפרויקט נבע בעיקר מצרכים בטיחותיים, אך גם בכדי לשפר את מצב התשתיות והנראות של השכונה. הוועד נמצא בשיח מתמשך עם תושבי השכונה, כאשר נציגות השכונה הביעה התנגדות נחרצת לתכניות כפי שהוצגו. רעיונות שונים עלו ונבדקו הנדסית (ותקציבית)  – כביש משולב, כביש עם מדרכה בצד אחד בלבד, ועוד. שאיפתנו היתה להגיע לתוכנית שנותנת מענה בטיחותי מלא (באישור אנשי המקצוע הרלוונטיים), תוך התחשבות באופי השכונה וברצון התושבים. לצערנו, על אף מאמציו הרבים של אלי בש, רפרנט הוועד ותושב השכונה, לא הצלחנו להגיע להסכמות בעניין. לאור התנגדות התושבים (לרבות מכתבים שנשלחו למועצה) הוחלט להקפיא את הפרויקט. 

 

עבודות תשתית על הסיב האופטי והאינטרנט המהיר בתקוע

שאלות רבות עלו מהשטח על הפרוייקט הזה, שנחיצותו ברורה וכולנו מחכים לו. על פי פרסומים קודמים של המזכיר והוועד, עבודות התשתית היו אמורות להסתיים לפני כמה חודשים וחיבור המשפחות עד סוף החודש. לצערנו, העבודות עדיין בעיצומן. הסיבה לכך היא שהחברה המבצעת אקס פייבר לא עמדה בעומסים ובלוחות הזמנים והוחלפה ע"י הבעלים בחברת נט פייבר. הצפי הנוכחי לסיום העבודות ע"פ התחייבות חברת נט פייבר הוא 1.11.22 אנו מתנחמים מעט בכך שזוהי בעיה רוחבית שיישובים רבים סובלים ממנה.

 לכולנו צר על העיכוב בהתקדמות הפרוייקט, אבל להיות חלוצים זה לא קל 😊. מקווים שהתקלות בדרך הסתיימו לבינתיים, ושהאינטרנט המהיר יגיע אלינו במהרה. נדגיש כי ביצוע העבודות הוא על ידי חברה חיצונית לגמרי ליישוב ויכולת ההשפעה שלנו על לוחות הזמנים שלהם כמעט ולא קיימת.

 

בד בבד – מרחב עבודה שיתופי בתקוע

אחד הפרוייקטים שאנחנו הכי שמחים בהם מהשנה האחרונה הוא ההאב, שנפתח בימים אלה בבית הבד הישן באזור התעשייה. ביישוב כמו שלנו, שמלא בעצמאים ויזמים מסוגים שונים, קהילה של חברים שתעבוד במרחב משותף יכולה להיות פשוט נהדרת. המתחם שופץ ועוצב לעילא, ומתחיל אכלוס בימים אלה ממש.

אם אתם מעוניינים לקחת חלק ולשמור לעצמכם מקום, נשארו מקומות בודדים! צרו קשר עם שירן: 054-4636791

 

ואחרון חביב – בחירות לוועד

בתאריך 15 לספטמבר יתקיימו ביישוב בחירות לוועד המנהל ולוועדת ביקורת. אנחנו יוצאים אליכם בקריאה נרגשת להגיש את מועמדותכם לוועד עד לתאריך 18/08/22 חברי הוועד אמנם צריכים להשקיע מזמנם ומרצם ביישוב, אבל זו ההזדמנות שלכם לקחת חלק בתהליכים שעוברים פה, לשנות את הדברים שמפריעים לכם, ולהשפיע באמת על עתיד היישוב. 

מצ"ב לינק להגשת מועמדות.

 

 

שולחים איחולי קיץ טוב,

וועד תקוע.