בריכה

בריכת חוץ מפנקת לימי הקיץ החמימים בישוב תקוע

מתרחצים יקרים,

בשעה טובה הגענו לרגע הגדול שכולם חיכו לו…..

עונת הרחצה ה- 19 נפתחת ב- 01.05.23.

ההרשמה לבריכה באמצעות אתר הישוב בלבד.
מוזמנים להירשם ולהסדיר תשלום באמצעות כרטיס אשראי מאובטח.
במידה ואתם מעוניינים לשלם במזומן או בשיק יש להגיע להסדיר תשלום בקופת הבריכה.

 

פרטים על חוגי שחייה יפורסמו בהמשך.

*שימו לב, לא תהיה אפשרות לקיים חוגי שחייה פרטיים בשטח הבריכה. השנה אנו נקפיד בפיקוח ונאלץ לפנות מהבריכה את מי שייפר את הכללים.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

בריכת תקוע היא בריכה חצי אולימפית, מושקעת, עם מדשאות, מתקני כושר, מתקני ילדים, ציליות הפרוסות ברחבי שטח הבריכה, קיוסק מפנק, ומצילים ברמה גבוהה.

אנו עושים הכל לתת לכם את חווית השחייה למקסימום, לכן:

ישנן שעות מעורבות, שעות נפרדות, ובחופש- שעות לקייטנות
הושקעו שעות רבות של חשיבה וניסיון אמיתי למצוא איזון בין שלל גווני האוכלוסייה ביישוב.

שימו לב: ההרשמה הינה מגילאי שנה ומעלה, והמנוי תקף לכל העונה.

 

מאחלים לכולם עונה חמימה, נעימה ומהנה עם אבטיחים לרוב!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

מצורפים למטה קישורים לרישום ותשלום.

שימו לב!! לכל סוג מנוי יש 3 אופציות לתשלום ע"פ מקום מגורים:

  • תושבי תקוע
  • נוקדים והסביבה
  • גוש מערבי

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

מצורפים מטה:

  • חוברת בריכה
  • זימון תור בקופת הבריכה
  • מחירון כניסה
  • הזמנת הבריכה לקבוצות ואירועים

שעות פעילות

  • כל ימות השבוע החל מהשעה 06:45. פרטים מלאים בחוברת בריכה. כמות הכניסות המותרת בבריכה: 104 איש בתוך המים 416 איש בשטח הבריכה
  •  מי אחראי על הסדר ושמירת הכללים בבריכה? תשובה: המציל וצוות הסדרנים. כאשר יש מקרה שלא ניתן לפתרון על ידי צוות הבריכה השוהה במקום, ניתן לפנות למפעיל הבריכה או לאתי מלכא.
  • מה הסיבה שניתן להיכנס לבריכה רק עם חולצות לבנות או דריי פיט? תשובה: חולצות צבעוניות שאינן לבנות או דריי פיט, נצבעות בצבע שאינו עמיד לחומרי החיטוי הנמצאים במים. חומר החיטוי מפרק את הצבע לחלקיקים שנכנסים למים ומשם למערכות הסינון שיכולת להינזק כתוצאה מכך.
  • למה אסור להכניס כיסאות לשטח הבריכה? תשובה: לא ניתן להכניס ריהוט לרחבת הבריכה מטעמי בטיחות וזאת כדי שהדרך תהיה פנויה עבור המציל בעת חירום. כמו כן לא ניתן להכניס ריהוט אישי בכלל לבריכה גם במדשאות מכיוון שהאחריות על תקינות הציוד בכל שטח הבריכה הינה על המפעיל. ברור שלמפעיל אין יכולת לבדוק ריהוט שאנשים מביאים מהבית.
  • הגעתי עם נשק, יש מקום להפקדה? תשובה: לפי הנחיות משטרת ישראל אסור למפעיל הבריכה לקבל נשק להפקדה. האחריות על הנשק היא על בעלי הנשק בלבד.
  • מהם בדיוק הכללים והנהלים בשעות המשפחה ? תשובה: בשעות משפחה אין להסתובב ברחבת הבריכה, כולל איזור בריכת הפעוטות ללא חולצה. את החולצה מורידים רגע לפני הכניסה למים ברחבה המקיפה את הבריכה, ולובשים מיד לאחר היציאה מהמים.
  • מאיזה גיל בנות לא יכולות להיכנס לשעות גברים ולהיפך? תשובה: ניתן להכנס לבריכה עד גיל 8 (סוף כיתה ב')
  • האם יש אפשרות לקנות מנוי לשעות נפרדות או מעורבות בלבד? תשובה: לא. מפני שאז יעלו בקשות למנוי מיוחד לשחיינים, מנוי מיוחד לאוהבי שחייה בשעות אחה"צ וכן הלאה .
  • מי זכאי להנחות ולמי לפנות בנידון? תשובה: חד הוריים, גמלאים ונכים זכאים להנחה בהצגת תעודה. חיילים ובנות שרות לאומי: תושבי חוץ – מחיר ילד, תושבי תקוע- חינם. כמו כן אם יש מקרים מיוחדים ניתן לפנות במייל לאתי מלכא והיא יושבת יחד עם וועדת חריגים. הם מקבלים החלטה יחד. מומלץ לברר את הדברים האלו כבר בתחילת העונה.
  • כיצד נרשמים/ משלמים/ מקבלים צ'יפים? תשובה: ההרשמה דרך אתר היישוב ומשם לאתר מאובטח לצורך ביצוע התשלום. מי שאין ברשותו כרטיס אשראי או מי שרוצה לשלם בצ'ק או מזומן יירשם באתר היישוב וישלם בצ'ק/מזומן במשרד הבריכה בשעות הפתיחה. לא ניתן לשלם באמצעות הוראת קבע קיימת. התשלום כולל: מנוי בלבד. תשלום עבור צ׳יפים יעשה בנפרד בקופת הבריכה.
  • מי צריך לשלם על צ׳יפ? מנויים חדשים, מי שאין ברשותו צ׳יפ משנים קודמות או מי שאיבד צ׳יפ. מי שיש ברשותו צ'יפ משנים קודמות צריך להגיע לקופת הבריכה להפעלת הצ׳יפ לעונה זו. בסיום עונת הרחצה מי שמעוניין יכול להחזיר את הצ׳יפ במזכירות היישוב ולקבל זיכוי תשלום מלא עבורו.
  • מדוע בשעות הצהרים לא משאירים מסלולים לשחיינים? תשובה: אם הדבר מתאפשר משתדלים להשאיר מסלול לשחיינים אבל כאשר יש עומס בחוגים וגם עומס בבריכה, אין אפשרות להקצות מסלול לשחיינים. אנו מודעים לחוסר נוחות שזה יוצר ומתנצלים על כך מראש.
  • האם יש  אפשרות לרכוש כרטיסיות? תשובה: רק תושבי הישוב אשר רכשו מנוי יכולים לרכוש כרטיסיה של 12 כניסות במחיר 550 ש״ח. ניתן להיכנס לבריכה עם כרטיסיות שנשארו מעונות קודמות.
  • האם הורה מלווה צריך לשלם מחיר מלא? תשובה: כן. כיוון שגם הורה מלווה נהנה ומשתמש בשירותי הבריכה. מהדשא, הכיסאות, השירותים. כמו כן קשה לאכוף ולבדוק מי נכנס למים ומי לא.
  • האם יש יותר שעות לנשים מאשר לגברים? תשובה: אין הבדל מהותי בין הנשים והגברים. ישנה נטייה קלה לטובת הנשים וזאת מכיוון שבדרך כלל אם ישנו הורה שנמצא בבית יותר עם הילדים זוהי האמא.
  • מדוע הבריכה סגורה בראשון בבוקר? האם יש אפשרות לבצע טיפול לבריכה ביום אחר? תשובה: יש לבצע טיפול בבריכה אחת לשבוע. בטיפול מכניסים חומרים לבריכה על מנת לנקות את המים. צריך לחכות מספר שעות עד שריכוז החומרים יורד. העומס בסופי שבוע הוא גדול וממילא יש צורך יותר גדול בניקיון. לכן ימי ראשון בבוקר מיועדים לניקיון הבריכה. כמו כן בשעות אלו מגיע צוות תחזוקה וגינון על מנת לטפל בכל הקשור לגינון.

בריכת תקוע - משרד

הערות / הארות בתחום הניקיון, השכרת הבריכה לקבוצות, איכות המים וכל אשר תרצו.

בשעות הפעילות

מזכירות תקוע

תקוע, כניסה ליישוב

אתי מלכא - מנהלת בריכה

ימים א-ה 8:00-15:00

שקופית קודמת
שקופית הבאה

צור קשר עם מוקד תקוע

בנושא ביטחון, חירום ומפגעים