גזברות

גזברות, גבייה והנהלת חשבונות

מחלקת גזברות היא מחלקה עם הפנים לתושב.

אנחנו כאן בשבילכם לכל דבר ועניין.

מצ"ב טפסים ולינקים שונים לנוחיותכם:

שעות פעילות

  • יום ראשון: 9:00-13:00

    יום שני: 12:00-15:30

    יום שלישי: אין קבלת קהל

    יום רביעי: 9:00-13:00

    יום חמישי: 7:30-10:30

    יום שישי: אין קבלת קהל

כנסו לקישור לעיל ופעלו לפי ההנחיות:

  • כנסו למשתמש חדש
  • קוד משלם: נמצא בפינה השמאלית העליונה של הדף חשבון החודשי
  • מספר שובר/מסלקה:  נמצא בתחתית הדף חשבון החודשי ליד הסכום לתשלום
  •  פרטיים אישיים, וסיסמא– מלאו את הפרטים ע"פ ההנחיות ושמרו את הסיסמא לפעמים הבאות.

בתיק תושב יש לכם אפשרות לקבל תמונת מצב כוללת של נתוני הגביה, מצב החשבון, ופרטיכם האישיים במערכת, כמו כן ניתן לבצע תשלומים שונים ולעדכן פרטים אישיים.

  • לנוחיותכם, מצורף סרטון הדרכה לכניסה ראשונית לתיק תושב.
  • אנו מזמינים אתכם להיכנס, ולהיות מעודכנים תמיד.

תושב אשר משנה פרטים בגביה או במגורים, מוזמן להיכנס לקישור של התיק תושב ושם לעדכן את הפרטים.

  • תעודת זהות
  • ילד חדש
  • יחידת דיור
  • אמצעי תשלום חדש

שלום וברכה, כידוע, המעבר למדי מים עם קריאה מרחוק הושלם. המידע הנקלט ממדי המים מאפשר למערכת לנתח נתוני צריכה ולזהות אם יש נזילה קבועה אצל צרכן המים. בימים הקרובים נתחיל לשלוח לצרכנים את ההתראות על נזילות מים. השירות אינו מחויב ע"פ חוק. שליחת ההתראות הינה אוטומטית. היישוב לא מתחייב כי כל התראה תשלח. כל צרכן שיש אצלו חשד לנזילה יקבל התראה לנייד או למייל, לפי הפרטים שמסר במזכירות. צרכנים שאינם מעוניינים בקבלת התראה יעדכנו את אושרת מהגבייה במייל: gviya@tekoa.co.il ויוסרו מהרשימה. עם קבלת ההתראה, על הצרכן לוודא כי בנכס אין נזילות מים סמויות. אנו ממליצים לבדוק תקינות: -צנרת ושעון גינון. -מיכלי הדחה בשירותים. -פורק לחץ בדוד המים החמים ו/או תקינות קולט השמש. אם הנ"ל נמצא תקין והודעות ההתראה ממשיכות להגיע, כדאי להביא בעל מקצוע לאיתור הנזילה. באחריות הצרכן לבדוק את מקור הנזילה ולתקנה בהקדם, על מנת להימנע מחיובי מים גבוהים. כמו שפורסם בעבר, יש נוהל הכרה בנזילות במוני המים, המאפשר מתן תעריף מוזל בגין נזילה סמויה בנכס. התנאים להכרה בנזילה הינם ע"פ חוק. יקוזזו סכומים אם מתקיימים התנאים הבאים במצטבר: מדובר בנזילה סמויה בלבד (נזילה במכלי הדחה- ניאגרה איננה נחשבת כנזילה סמויה). יש להציג הוכחה בדבר הנזילה (סרטון או תמונה) וחשבונית מבעל מקצוע על תיקון הנזילה. תקופת ההכרה בנזילה לא תעלה על שתי תקופות חיוב, דהיינו 4 חודשים.

גזברות - רותי בסנאיינו

ימים א-ה 9:00-15:00

מזכירות תקוע

מזכירות תקוע

גביה - אושרת נתן

ימים א-ה 9:00-15:00

הנהלת חשבונות - אורטל רפאלי

ימים א-ה 9:00-15:00
שקופית קודמת
שקופית הבאה

צור קשר עם מוקד תקוע

בנושא ביטחון, חירום ומפגעים